艣roda, 9 wrze艣nia 2020

馃帓Casting贸w cz臋艣膰 pierwsza... Sztuka Mody!馃帓

Dwa tygodnie temu redakcja rozpocz臋艂a zapisy do nowej serii na Plejadzie - Sztuka Mody. Zrezygnowa艂y艣my z pomys艂u projektowania i przerabiania zdj臋膰, gdy偶 po rozmowie z zainteresowanymi, zadanie jest dla nich po prostu trudne. Rozumiemy to, 偶e nie ka偶dy umie obs艂ugiwa膰 si臋 programami graficznymi, wi臋c zrezygnowali艣my z tego. Do serii zg艂osi艂o si臋 sporo ch臋tnych, jednak zaprezentujemy dzisiaj tych, kt贸rzy s膮 ciekawi. A je偶eli jeste艣 zainteresowany zg艂oszeniem si臋 do serii, mo偶esz nadal to zrobi膰. Przeczytaj post z zapowiedzi膮 serii! Link



Jury
Dla przypomnienia, sk艂ad jury brzmi nast臋puj膮co. Julcia (blogerka) Primevere (blogerka) oraz Id臋 Spa膰 (celebryta) Dzisiaj jednak ocenia膰 graczy b臋d膮 tylko Julcia i Primevere. Poprosi艂y艣my o to, aby osoby, kt贸re si臋 zg艂osi艂y wys艂a艂y nam kr贸tki opis siebie oraz sw贸j paszport.


Zaczynajmy castingi!

Akame

Opis od Akame: Cze艣膰! Chcia艂abym spr贸bowa膰 swoich si艂 w Waszej serii, poniewa偶 mam du偶o wolnego czasu no i dawno nie uczestniczy艂am w 偶adnej serii dotycz膮cej Awatarii. My艣l臋, 偶e b臋d臋 mia艂a okazj臋 si臋 wykaza膰 (chocia偶 nie s膮dz臋, abym dosz艂a za daleko). Moje stylizacje s膮 w miar臋 ciekawe mo偶e czytelnicy znajd膮 w nich jak膮艣 inspiracj臋. Pozdrawiam.

Julcia: Ostatnio mogli艣my zauwa偶y膰 wielk膮 zmian臋 twojego wygl膮du. Jeszcze kilka miesi臋cy temu mia艂a艣 okropny kok chi艅ski z nijak膮 twarz膮. Teraz widzimy dosy膰 imponuj膮c膮 zmian臋 twoj膮. Prawie jak nie Emilka! Jednak twoje stroje nie s膮 zbytnio oryginalne i ciekawe, jednak mamy nadzieje, 偶e b臋d膮 lepsze. Ja Ci daje szanse. Mam nadzieje, 偶e si臋 wyka偶esz oryginalno艣ci膮 oraz swoimi talentami graficznymi.

Primevere: Szczerze m贸wi膮c - bez sza艂u. W dodatku, 偶e anime stylizacje prawie nigdy nie prezentuj膮 si臋 dobrze w 艣wietle ubra艅, kt贸re gracze maj膮 do dyspozycji, to Twoje zestawienia s膮 nudne. Mimo to ufam Ci, 偶e wybronisz si臋 podczas zada艅 edytorskich!

Przechodzisz dalej!

Leviatan

Opis od Leviatan: Siema! Julcia kaza艂a mi si臋 zg艂osi膰, to si臋 zg艂aszam. Powinnam si臋 dosta膰 do serii, poniewa偶 jestem lepsza od ca艂ej reszty uczestniczek, kt贸re nie dorastaj膮 mi do pi臋t. Moimi modowymi inspiracjami s膮 oczywi艣cie: Julcia, Primka i Id臋 spa膰 (Pi膮tnica to przy nich noob modowy). Mam zamiar wygra膰 golda i w ko艅cu zabra膰 sw贸j harem na wakacje na Ibizie.
Leviatan.

Julcia: Oj Martyno.. Nic Ci nie kaza艂am si臋 zg艂asza膰! Wr贸cmy mo偶e do tematu. My艣l臋, 偶e si臋 idealnie nadajesz do tej serii, gdy偶 masz intryguj膮co oraz ciekaw膮 twarz. R贸wnie偶 masz inspiruj膮ce stroje i ciekawe pomys艂y. Nie zawied藕 mnie!

Primevere: Moim zdaniem warto wzi膮膰 pod uwag臋 osobowo艣膰 show-biznesu. Tw贸j charakter na pewno jest przebojowy, ale czy pomo偶e Ci w integracji z innymi uczestnikami? Zaskakujesz mnie po raz kolejny stylizacj膮, dlatego chcia艂abym zobaczy膰 Ci臋 w Sztuce Mody!

Widzimy si臋 w programie!

Kamciora


Opis od Kamciory: Atncyjna nastolatka szukaj膮ca przyg贸d w grze dla dzieci elo

Julcia: Opis zgodny z tob膮, nieprawda偶? Bardzo chcia艂am, 偶eby艣 do艂膮czy艂a do naszej nowej serii i si臋 uda艂o! Wiele razy widz臋 twoje wspania艂e kreacje, a dodatkowo twoja twarz.. Cud mi贸d i maliny! My艣l臋, 偶e jeszcze nie jeden raz mnie zaskoczysz tutaj, nieprawda偶? 

Widzimy si臋 dalej! 

North

Opis od North: kurwa nie umiem bawic sie w te opisy itp

Julcia: Opis r贸wnie偶 wspania艂y jak u g贸ry. Ciesze si臋, 偶e zg艂osi艂a艣 si臋 do Sztuki Mody. Widzia艂am Ciebie w innych seriach i dobrze sobie radzi艂a艣 z zadaniami. Masz oryginalny styl oraz wygl膮d. Mam nadzieje, 偶e w tej serii zajdziesz daleko!

Primevere: Samo to, 偶e zasz艂a艣 daleko w innej serii modowej daje Ci bilet do naszego programu. To co, widzimy si臋 w programie?

Witaj w programie!

Daj Bucha

Opis od daj bucha: jestem modelka blogerka vlogerka influeserka modow膮 by艂a dziewczyna kcszczura z reala bycz i jego kochanka

Julcia: Nie chce mi si臋 tu rozpisywa膰. Widzimy si臋 w programie!

Primevere: Tw贸j wygl膮d to wielki miszmasz. Mo偶e nie jest na miar臋 modelki, ale jestem ciekawa jak poradzisz sobie na sesjach zdj臋ciowych. Jedziesz do domu modelek!


Przechodzisz dalej!

Mamy ju偶 6 uczestnik贸w serii! Dzi臋kujemy jeszcze raz za wszystkie zg艂oszenia i ch臋ci dostania si臋 do serii. Mamy nadzieje, 偶e jeszcze si臋 zg艂osicie, gdy偶 macie nadal czas na to! Je偶eli jeste艣 zainteresowany do艂膮czeniem do serii, przeczytaj post z zapowiedzi膮 programu. Uwaga! To ostatni tydzie艅, aby si臋 zg艂osi膰! 

23 komentarze:

  1. julcia XDDDD by艂a zona kcszczura hahahah XDDD kc

    OdpowiedzUsu艅
  2. ale cringe ci艣nie

    OdpowiedzUsu艅
  3. No nie... ja sie specjalnie zg艂osi艂am bo by艂oby mo偶na przerabia膰 ehhh

    OdpowiedzUsu艅
  4. By艂a 偶ona kcszczura???? LoooL

    OdpowiedzUsu艅
  5. A teraz mam pytanie, czy b臋dzie mo偶na edytowa膰 ubrania?

    OdpowiedzUsu艅
  6. Czemu zdj臋cie nie dzia艂a u kamciory?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. dobrze,ze nie dzia艂a:) tak wygl膮da dobrze! jeszcze niech sie nie odzywa i to wygra XDXDXDXDXD

      Usu艅
  7. nigdy nie by艂em z daj bucha, chyba sie jej pojeba艂o w g艂owie

    OdpowiedzUsu艅
  8. Kto tu jest niby by艂a 偶ona kc szczura?

    OdpowiedzUsu艅
  9. daj bucha to debilka jakas, wyjazd z programu

    OdpowiedzUsu艅
  10. Jejku, nie wierze kocham was!!!

    OdpowiedzUsu艅
  11. Julcia czemu masz w dupie moje pytania?

    OdpowiedzUsu艅
  12. OMG bym bardzo i to bardzo chcia艂a 偶eby艣cie mi odpisali i czemu nie ma nowego postu? Czy to tylko u mnie?

    OdpowiedzUsu艅
  13. Odpowiedzi
    1. I przepraszam jak dr臋cze was ;(

      Usu艅
    2. Jejcu delikatna jeste艣 Olivia pami臋taj ze musz膮 z Awataria dobry post i potem pisz膮 i wysy艂aj膮 mysl Olivia okej?

      Usu艅